Vi ringer deg
Hvordan blir jeg medlem på QXL.no?
 
 
 

Jeg skjønner ikke hva jeg skylder QXL?

Dette kan du selv finne ut ved å logge deg inn og klikke på “Mine betalinger” og deretter på “Ubetalte fakturaer” og/eller “Ikke fakturerte beløp”. Merk: fakturanummeret er en link som viser deg en detaljert oversikt over hvilke auksjoner du har blitt belastet for. Hvis det er et gammelt beløp er dette beskrevet under “Vis gamle transaksjonsdata” Alle fakturaer blir sendt pr. e-post, dette gjelder også purringer. Blir ikke faktura betalt innen 2.purring, eller du overstiger kredittgrensen, blir kontoen blokkert. Denne blokkeringen fjernes automatisk når beløpet er registrert innbetalt på konto. Blir ikke faktura betalt innen 3.purring, blir kontoen totalblokkert, og du har kun tilgang til betalingssidene på kontoen din. Faktura blir da sendt til inkasso. Denne blokkeringen må fjernes manuelt av kundesenteret, og kan ikke fjernes før beløp er registrert innbetalt på konto.